20% hoger slagingspercentage dankzij geoptimaliseerde offertes

Sinds 2018 delen we het authentieke verhaal van De Mulder Keukens op Maat. Daarnaast zijn we samen met het team van De Mulder Keukens op Maat altijd op zoek naar optimalisaties binnen de klantreis. Het offertetraject speelt een sleutelrol als het gaat om het overtuigen van geïnteresseerden om te kiezen voor een keuken van ‘De Mulder’. Door zorgvuldig de vormgeving te optimaliseren en het merkverhaal te integreren in alle teksten, hebben wij een document gecreëerd dat niet slechts een aanbod weergeeft. Het deelt een verhaal waar je onderdeel van uit wil maken.

De offerte wordt een gespreksonderwerp binnen families en vriendenkringen

De nieuwe offerte is opgesteld in samenwerking met het salesteam van De Mulder Keukens op Maat, waarbij we gezamenlijk het hele proces hebben geanalyseerd en verbeterd. Neuromarketing principes waren daarin leidend. De offerte is niet langer ‘een zakelijk document’, het is een ervaring op zich.

Het conversiepercentage met 20% laten stijgen

Het conversiepercentage is aanzienlijk gestegen; van 50% naar maar liefst 70%! Dit geeft aan dat de nieuwe offerte een diepgaande invloed heeft op de manier waarop potentiële klanten het keuze- en besluitvormingsproces ervaren.

 

20% meer conversie

Het conversiepercentage is aanzienlijk gestegen; van 50% naar maar liefst 70%! Dit geeft aan dat de nieuwe offerte een diepgaande invloed heeft op de manier waarop potentiële klanten het keuze- en besluitvormingsproces ervaren. 

Meer weten?
Maak er werk van!