Eerlijk en respectvol, onze aandacht vol op jou gericht. Met sterke, gevarieerde modemerken zorgt VROUW fashion ervoor dat jij zelfverzekerd jouw leven tegemoet treedt. Sinds halverwege 2023 draaien wij 24/7 merkbekendheids- en verkeerscampagnes op de social media kanalen van VROUW voor structurele zichtbaarheid.
Met korte, pakkende video’s creëren we een sfeerimpressie van de winkel en het diverse kledingassortiment, waarmee we de nieuwsgierigheid van (potentiële) bezoekers willen prikken. Door mensen een voorproefje te geven van wat de winkel van VROUW te bieden heeft, genereren we bekendheid. De verkeerscampagne daarentegen bestaat uit foto’s van diverse kledingstukken die in de winkel te verkrijgen zijn. VROUW zorgt voor de content, wij regelen de always-on campagnes. Op deze manier wordt elke twee weken een nieuwe carrousel aan de juiste doelgroep getoond, waarbij de online kijkers de kledingstukken te zien krijgen die ook daadwerkelijk in de winkel verkrijgbaar zijn.
Als laatste aanvulling belichten we eens in de twee weken een speciaal kledingstuk, compleet outfit of accessoire. Dit doen we door middel van Instagram Reels, een van de best presterende contentvormen op Instagram. Zo creëren we verlangen met als uiteindelijke doel: een winkelbezoek. Op deze manier blijft de marketingfunnel non-stop gevuld en zorgen we er samen voor dat we continu top-of-mind blijven bij de doelgroep.