Van een ‘uit de hand gelopen hobby’ tot een serieuze onderneming in de AV branche. Het nieuwe merk AVIR klopte bij Sociaal Kapitaal aan voor professionalisering op het gebied van branding, marketing en contentcreatie. Hun missie: organisch en duurzaam groeien naar de status van een onbetwiste leider in de markt.

Om deze ambitieuze doelen te verwezenlijken, is een solide basis cruciaal. Waar staat je merk voor? Wie zijn je primaire doelgroepen en waar lopen zij tegenaan? En nog belangrijker: met welk verhaal ga je deze doelgroepen bereiken? Aan de hand van één merksessie kwamen we tot de gewenste merkpositionering en tekenden we een authentiek merkverhaal voor AVIR op.

Zorgeloos verbinden - Wij staan voor je klaar met gebruiksvriendelijke en op maat gemaakte oplossingen die altijd doen wat ze moeten doen

“In een wereld waarin constante verbinding en communicatie centraal staan, ervaren we maar al te vaak problemen met onze audiovisuele apparatuur. Van haperende beeldschermen tot verwarrende bediening en onverstaanbare ruis op de meest cruciale momenten – het lijkt alsof technologie ons juist op de meest belangrijke momenten in de steek laat.

Frustratie, stress en onzekerheid zijn voelbaar. Je verlangt naar een moeiteloze workflow, tijdbesparing en ongehinderde communicatie. Altijd en overal.

Maar waar begin je met zoeken? Diverse partijen presenteren uiteenlopende oplossingen, en je hebt geen idee welke oplossing voor jou het meest geschikt is.

Bij Avir begrijpen we het belang van een vlekkeloze, audiovisuele ervaring. Of het nu gaat om een belangrijke presentatie voor een groot publiek, een bijzonder evenement of dagelijkse bedrijfsbehoeften; wij staan voor je klaar met gebruiksvriendelijke en op maat gemaakte oplossingen die altijd doen wat ze moeten doen.

Door onze nauwe verbinding met Van der Hoff ICT gaan we verder dan alleen audiovisuele oplossingen. We bieden een totaaloplossing, die AV en ICT naadloos met elkaar integreren. We leggen verbindingen om afstanden te verkleinen en efficiëntie te vergroten.

Van installatie tot verhuur en van professioneel advies tot praktische hulp. We gaan voor een partnerschap dat begint met echt luisteren naar jouw verhaal. We willen begrijpen wat het is dat je zoekt, waar je van droomt en waar je tegenaan loopt.

En mocht er een keertje iets niet duidelijk zijn, dan leggen we je dat haarfijn uit. Eerlijk, transparant en begrijpelijk in klare taal. Zodat jij je kunt focussen op dat wat er écht toe doet: vol vertrouwen en zorgeloos verbinden met mens en werk, ongeacht hun locatie.”

Avir | Zorgeloos verbinden

 

What’s next?

Vervolgens doken we in de huidige klantreis van AVIR en brachten we alle kansen in kaart die er zijn om hun klanten beter te bereiken, te overtuigen en te binden aan hun nieuwe merk. Gelijktijdig aan dit traject ontwikkelde Emily en Geert een social media strategie die het verhaal van AVIR op doeltreffende wijze doorvertaald naar content die de doelgroep weet te raken.

Meer weten?
Maak er werk van!