“In goed gezelschap dompelen we ons onder in gezelligheid. We laten ons verrassen door dat wat komt en zetten onze deuren open voor nieuwe ervaringen bomvol beleving.” BrewDistrict24, klassiek craft bier geboren in Nijmegen. Wij hebben de eer om hét verhaal te creëren en te delen van dit nieuwe biermerk.
Samen met het team van BrewDistrict24, De Jongens van Boven (website) en ROSH studios (visuele identiteit) stonden we stil bij de merkpositionering van dit ambitieuze biermerk dat weer recht wil doen aan de authentieke smaken van diverse craftbieren. Vervolgens tekende Sociaal Kapitaal een merkverhaal op waar je spontaan dorst van krijgt, evenals een viertal productverhalen dat het karakter van ieder speciaalbier recht doet. Met de juiste tone-of-voice, waarbinnen subtiel de bekende Nijmeegse waarden worden ervaren, wordt een gevoel van saamhorigheid gecreëerd. Wij willen dat mensen weer de tijd nemen om écht te genieten in plaats van te vluchten in vluchtigheid.