De Mulder Keukens: een merkverhaal als hartslag van de organisatie

Sinds jaar en dag worden de passies voor ambacht en design door De Mulder Keukens gecombineerd in het op maat maken van high-end keukens en interieur. In 2018 landde bij ons de vraag om hun authentieke verhaal op te tekenen en deze volledig te integreren in alle interne en externe communicatie. Een uitdaging waar we ontzettend graag onze mouwen voor opstropen.

Door onder andere het doorlopen van de Golden Circle van Simon Sinek, hebben we een merkverhaal neergezet die authentiek vakmanschap en eindeloze inspiratie ademt. Het merkverhaal bij De Mulder Keukens vormt de kern van alles: missie, visie en kernwaarden komen hierin terug. Het is dan ook van belang om dit verhaal overal en tot in de kleinste details door te voeren. Van sociale media tot narrowcasting, van fotografie en videografie tot offertes.

Het kloppende hart waar het gezin samenkomt en waar geleefd wordt.

“Het is een lang gekoesterde droom: jullie perfecte, nieuwe keuken. Een keuken die schoonheid en sfeer ademt. Het kloppende hart waar het gezin samenkomt en waar geleefd wordt. Rustig wakker worden met een espresso bij het ontbijt en eindeloos tafelen met familie en vrienden. Een keuken die meebeweegt met jullie leven. Misschien is het tijd voor een verbouwing, misschien gaan jullie verhuizen. Hoe dan ook: het is tijd om de droom waar te maken. Jullie perfecte keuken, die schoonheid en sfeer ademt.

Maak kennis met De Mulder Keukens. Wij beheersen de kunst van het luisteren: jullie wensen en onze visie versmelten in jullie perfecte keuken. Van idee tot design tot oplevering: ons team begeleidt het hele proces met warme, persoonlijke aandacht. Wij combineren ouderwets vakmanschap met de nieuwste trends en de mooiste materialen met cutting edge apparatuur. In keukens die een beleving zijn. In de keuken van jullie dromen.”

De Mulder Keukens. Beleef jouw keuken.

De Mulder Keukens - Beleef jouw keuken

Meer weten?
Maak er werk van!