Een buitengewoon merkverhaal voor Liesbeth’s Grand Café

Liesbeth’s Grand Café, geroemd binnen en buiten gemeente Horst aan de Maas, verdient een authentiek merkverhaal. Een merkverhaal dat recht doet aan dat wat het bedrijf al decennia lang doet: het bieden van een ontmoetingsplek voor jong en oud, rijk en arm.

Aan de hand van een merksessie op locatie, waarin ‘merk’, ‘mens en motivatie’ en ‘markt’ aan de hand van kritische vragen worden onderzocht, kwamen we tot een hernieuwde merkpositionering en een merkverhaal dat het gevoel weerspiegelt van Liesbeth’s Grand Café.

Aan het einde van de werkdag is iedereen gelijk in ons Grand Café, waar de huisarts naast de metselaar geniet van een welverdiende pint.

Al decennialang zijn wij dé ontmoetingsplek voor jong en oud en rijk en arm. Zoals je vroeger in het café kwam om te genieten van een drankje, een hapje en van je vrienden, zo komen mensen nu nog steeds samen bij ons – in het hart van Horst aan de Maas. Aan het einde van de werkdag is iedereen gelijk in ons Grand Café, waar de huisarts naast de metselaar geniet van een welverdiende pint.

Wat je van ons mag verwachten? Precies wat je verwacht van een Grand Café. Een weldoordachte menukaart zonder schokkende gerechten. Een fijne selectie van bieren, wijnen en cocktails. Goedlachse, gastvrije medewerkers die je graag bedienen. Bekwame koks zonder fratsen. Warme achtergrondmuziek, die precies hard genoeg staat om nog lekker te kletsen.

Je kent dat gevoel, dat je op een gure herfstdag de deuren van een café opent. De gezelligheid, het geroezemoes, een vriendelijke glimlach en de lekkere geuren komen op je af. Achterin de hoek zie je jouw gezelschap al zitten en met een zucht van verlichting laat je je jas en je zorgen van je af glijden. Dát gevoel, dat mag je van ons verwachten.

Wij rennen niet achter iedere trend aan: de dingen die wij doen, doen we goed. Wij innoveren, optimaliseren en implementeren, zonder ons traditionele karakter te verliezen. Wie kent ons niet van de lekkerste nacho’s van Horst en omstreken? De presentatie van de top2000, de gezelligste week van het jaar? De sfeervolle live-muziek avonden die nooit hadden hoeven eindigen? Of – onze nieuwste dienst – ‘s ochtends aanschuiven om uitgebreid te ontbijten in onze sfeervolle binnenplaats? Niks moet, alles mag. Altijd iets te doen, maar nooit gekkenhuis.

Ow ja, nog één ding. Wij zien het als onze missie om het vak horeca de liefde en aandacht te geven die het verdient. Zoals horecamedewerkers in Zuid-Europa worden behandeld, of zoals we horecapersoneel hier in Nederland 20 jaar geleden behandelden, precies zó willen we de horecamedewerker weer op het voetstuk plaatsen. Als de echte vakmensen, die er alles aan doen om onze gasten de aandacht te geven die ze verdienen. Die in één oogopslag zien waar onze gast behoefte aan heeft. Maar dat is eigenlijk heel gewoon, toch?

Wij zijn Liesbeth’s Grand Café: al 25 jaar buitengewoon gewoon.

Meer weten?
Maak er werk van!