Welkom in een wereld van weelderige luxe en ultiem comfort. Een wereld waarin technologieën verder gaan dan wat we gewend zijn en ervaringen creëren die simpelweg verbluffend zijn. Een wereld waarin de puurste emoties ontstaan door ‘dingen’ tot ‘kunst’ te verheffen…

YachtCloud, gevestigd in Rotterdam, speelt een toonaangevende rol in deze wereld. Het dochterbedrijf van ONE, richt zich op het ontwikkelen van op maat gemaakte technologieën en exclusieve entertainment-oplossingen voor superjachten, privé residenties en 7-sterren hotels. Door zichzelf continu uit te dagen, door te innoveren en door verwachtingen te overtreffen, verleggen ze de grenzen van intuïtieve technologieën en meeslepende luxueuze ervaringen.

Exploring new depths of luxury

Bij exclusieve producten en diensten, hoort een exclusief verhaal. Een authentiek verhaal. Een verhaal dat missie, visie en unique selling points vangt én de niche doelgroep met de juiste tone-of-voice in hart weet te raken. Een mooie taak voor Sociaal Kapitaal.

Aan de hand van een grondige inventarisatie en een strategische merksessie uitkijkend over het Rotterdamse havengebied, werkten we samen aan een nieuwe basis voor het merk YachtCloud. We ontwikkelden een hernieuwde merkpositionering en tekenden een gloednieuw merkverhaal op dat klaar is voor het bestieren van de internationale markt. Een verhaal dat hét vertrekpunt vormt voor alle interne én externe communicatie en als kompas fungeert voor de toekomst.

From sea to shore, we are pushing the limits of intuitive technologies and true luxury experiences.

“Since the very beginning of mankind, we keep challenging ourselves to move forward. We seek the outer edges of our existence in order to tread and cross. From exploring the land to navigating the sea. From discovering new techniques to endlessly searching for beauty.

Like the early explorers, we must be persistent in challenging ourselves. Let’s dive into technologies that go far beyond what we’re used to. Let’s create new experiences that are simply astonishing. Let’s evoke the purest emotion by elevating ‘things’ into ‘art’. Entering the next level of comfort and luxury.

We see and believe. We create, refine and promise. From sea to shore, we are pushing the limits of intuitive technologies and true luxury experiences. Continuing our quest to challenge, innovate and exceed expectations.”

YachtCloud – Exploring new depths of luxury

Productverhaal voor GEST by YachtCloud

Naast een overkoepelend merkverhaal, is het van belang om ieder product apart te positioneren. Voor wie is het product bedoeld? Welke doelgroepen willen we aanspreken? Wat zijn unieke features en welk probleem lost het op? Sociaal Kapitaal schreef op basis van het merkverhaal én de belangrijkste productpijlers een productverhaal voor ‘Luxury service call-system GEST’ en trok het verhaal door op de nieuwe landingspagina die in samenwerking met De Jongens van Boven werd ontwikkeld.

Meer weten?
Maak er werk van!