STEVIG is er voor mensen met een lichte, verstandelijke beperking in combinatie met psychiatrische- en/of gedragsproblemen die voor het 18e levensjaar ontstaat. De problematiek is complex en wordt vaak te laat (h)erkend. Het is nog niet zo makkelijk om goed personeel te vinden die met deze doelgroep om kan gaan. Aan ons de vraag om STEVIG te helpen in hun zoektocht naar de juiste specialisten door middel van diverse wervingscampagnes.
Adverteren vanuit een weldoordacht plan
Sinds november 2023 creëerden we diverse campagnes voor STEVIG, onderdeel van Dichterbij. Ons eerste doel is het opbouwen van naamsbekendheid. Door middel van een doordacht advertentieplan bereiken we de juiste personen. Vervolgens richten we ons op retargeting, wat wil zeggen dat we deze personen opnieuw benaderen met advertenties die hen naar de landingspagina van STEVIG moeten leiden (focus op websitebezoeken). Zo komt de doelgroep die al enigszins bekend is met STEVIG, opnieuw in contact met de organisatie, haar missie, visie en kernwaarden én hebben we al meerdere sollicitanten gegenereerd voor specialistische functies binnen de zorggroep.