APR 2023

Het verhaal van een biodynamisch ei met impact

Van De Grote Kamp naar GroenGilde: onze strategische aanpak omvatte een herdefiniëring van het merk. Vanuit de nieuwe merkstrategie besloten we de keuze te maken om de bestaande productnaam van de eieren GroenGilde door te trekken naar de merknaam. Vervolgens hebben we ons gericht op een krachtige pers- en contentstrategie, die tot doel had om zowel het consumentenbewustzijn te vergroten als de band met natuurvoedingswinkels te versterken.

Met het nieuwe strategische fundament op zak, heeft GroenGilde niet alleen een sterke identiteit gevormd, het heeft een duidelijke boodschap ontwikkeld die perfect aansluit bij de doelgroep en de community waarbinnen de doelgroep zich beweegt. De naamswijziging naar GroenGilde zorgt voor een frisse wind en een grotere aantrekkingskracht op consumenten die op zoek zijn naar authentieke, biodynamische producten. Lees hieronder het vernieuwde merkverhaal.

De wereld veranderde, maar wij bleven dicht bij onszelf.

“De wereld schreeuwt om verandering. Wij zijn pragmatische idealisten: wij veranderen de wereld niet door hard te roepen, maar door te doen. Wij bewijzen dat het mogelijk is om de gezondheid van mens, dier en wereld voorop te stellen én winst te maken. Dat doen we al vanaf de jaren 70.

Waar het in de jaren 70 allemaal begonnen is als biodynamische geitenboerderij, mogen we ons ondertussen toonaangevende leverancier van biodynamische en biologische eieren noemen. De wereld veranderde, maar wij bleven dicht bij onszelf. Met producten die enkel voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en certificeringen.”

Meer werk van Sociaal Kapitaal

Onze creatievelingen creëerden naast een origineel merkverhaal kwalitatieve content, welke gericht werd gedeeld op diverse sociale mediaplatforms.

Meer weten?
Maak er werk van!