APR 2022

Van merk- naar werkgeversverhaal: Geerets de Leeuw

Geen chauffeurs, geen Geerets de Leeuw. Dé personenvervoerder van Noord-Limburg zoekt echter geen doorsnee chauffeurs. Ze zijn op zoek naar chauffeurs die zich onderdeel willen voelen van de maatschappij en deze maatschappij middels een betekenisvolle baan mooier willen maken. Chauffeurs die de missie, visie en kernwaarden van Geerets de Leeuw onderstrepen en omarmen. Chauffeurs die zich thuis voelen bij Geerets de Leeuw.

Speciaal voor hen schreven we, op basis van het eerder opgetekende merkverhaal, een volledig aan hen toegewijd werkgeversverhaal. Een verhaal dat laat zien wat een baan als chauffeur bij Geerets de Leeuw betekent. Een verhaal dat past bij de mensen naar wie Geerets de Leeuw op zoek is.

“Een baan vol vrijheid die zin geeft aan het leven!”

“We zijn allemaal op zoek naar een leven vol geluk. Een leven waarin werk en privé in balans is en waar je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt. Een leven waarin jij je onderdeel voelt van onze maatschappij.

Als grootste personenvervoerder van Noord- en Midden-Limburg creëren we banen die het leven zin geven. Sinds 1924 zijn we er voor de mensen voor wie
zelfstandig reizen geen vanzelfsprekendheid is. Voor wie ‘van A naar B’ afhankelijkheid of een uitdaging betekent. Voor hen zetten we ons vol passie in.

Werken bij Geerets de Leeuw betekent een leven vol vrijheid en flexibiliteit. We bieden een veilige werkomgeving waar jij kunt zijn wie je bent en waar je bij je collega’s altijd terecht kunt voor hulp of advies. Direct en persoonlijk contact: dat is wat ons typeert.

Onze functies zijn erop gericht dat werk en privé in evenwicht zijn en met vestigingen in Venlo, Roermond en Ospel is er altijd een locatie bij jou in de buurt. Beschik je nog niet over een volledige chauffeurskaart? Dan leiden wij je op zodat jij met zelfvertrouwen zelfstandig aan de slag kunt.”

Voel je welkom bij Personenvervoer Geerets de Leeuw.

Een authentieke en zeer succesvolle wervingscampagne

Na afloop van de presentatie van bovenstaand werkgeversverhaal, dat zeer enthousiast werd ontvangen, gingen we voor de organisatie aan de slag met het ontwikkelen en uitvoeren van een authentieke wervingscampagne. In samenwerking met MarketingMakkers kwamen we tot het campagneconcept “Ik zit achter het stuur voor…”, waarin de liefde voor het vak door diverse chauffeurs werd gedeeld en we in een mum van tijd 139 sollicitaties genereerden. Een duurzaam concept, aangezien de verhalen van chauffeurs onuitputtelijk zijn en er iedere dag nieuwe verhalen bij komen. Benieuwd naar dit concept? Bekijk dan snel onze case met daarin alles over deze succesvolle wervingscampagne.

 

Meer weten?
Maak er werk van!